Doçent Dr. Yavuz Selim BAYBURTLU - Okul Müdürü

Doçent Dr. Yavuz Selim BAYBURTLU - Okul Müdürü

Türkçe Öğretmeni

1984 Antalya doğumludur.  Evli ve 3 çocuk babasıdır.

Eğitimi:

Süleyman Demirel Üniversitesi Türkçe Öğretmenliği Lisans

Akdeniz Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi Yüksek Lisans. 2013

Gazi Üniversitesi  Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Öğretmenliği Bölümü Doktora 2019

Akademik Yayınları:

Aşık Şeref Taşlıova´dan Derlenen Halk Hikayelerinde Değerler Eğitimi Yüksek Lisans Tezi. 2013

Ortaokul 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Hazırlıksız Konuşmalarında Bağdaşıklık ve Tutarlılık, Doktora Tezi.2019

·         Bayburtlu, Y.S., (2015). “Renkler Bağlamında Türk Kültüründe Yeşil / The Green Color In Turkish Culture In The Context Of Colors”, TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic.

·        Bayburtlu, Y.S., (2015). “İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yaklaşımının 6. Türkçe Dersi Kazanımlarına Etkileri / The Effects Of Cooperation-Based Learning Approach On The Turkish Language Lesson Acquisitions At Grade 6”, TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic.

·         Bayburtlu, Y.S., (2015). “2015 ve 2006 Türkçe Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi /Evaluation Of 2015 And 2006 Curriculums Of Turkish Courses”, TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic. ISSN: 1308-2140, (Prof. Dr. H. Ömer Karpuz Armağanı), Volume 10/15 Fall 2015, ANKARA/TURKEY,( 36 atıf aldı)

·         Bayburtlu, Y.S., & Doğan, Y. (2018). “Ortaokul 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Hazırlıksız Konuşma Metinlerindeki Bağdaşıklık Ögelerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi”,Kesit Akademi Dergisi/ The Journal of Kesit Akademi. DOI : http://dx.doi.org/10.18020/kesit.1579, ISSN: 2149 – 9225, Yıl: 4, Sayı:17, Aralık 2018, s. 517-535.

·       Bayburtlu, Y.S. (2019). Metin Yapılarının İnceleme ve Eleştirmedeki Önemi. Kesit Akademi Dergisi (The Journal of Kesit Academy) Yıl: 5, Sayı:18, Mart 2019, s. 183-193.

·         Bayburtlu, Y.S. (2019). Sosyal Ağlar-Sanal Eğitim Ortamlarının Türkçe Eğitimine ve Öğrencilerin Kelime Hazinelerine Katkılarına Dair Öğretmen Görüşleri. Researcher: Social Science Studies 2019, Cilt 7, Sayı 4, s. 373-385

·          Bayburtlu, Y.S. (2020). Öğrencilerin hazırlıksız konuşmalarında Kelime Hazinesi Katsayıları. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 8(1), 44-66. 

  •    Bayburtlu, Y.S. (2020). Improving The Skills of Writing A Tought Paragraf in 7th Grade Students. An Action Research Study.https://eric.ed.gov/?id=ED605253

 

 

·         Bildiriler

  • Sosyal Ağlar-Sanal Eğitim Ortamlarının Türkçe Eğitimine ve Öğrencilerin Kelime Hazinelerine Katkılarına Dair Öğretmen Görüşleri, 4. International Science and Academic Connress-INSAC 2019.
  • Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Türkçe Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar.3. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi-ICAR 2020.
  • Türkçe Ders Kitaplarının Grafik Okuryazarlığını Karşılama Düzeyleri.3. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi-ICAR 2020